Interfejs diagnostyczny dla samochodów marki BMW wyposażonych w 16 pinowe złącze diagnostyczne OBD2. Modele z okolicy 1998/99 roku wymagają zastosowania przejściówki z OBD II na 20 pinowe okrągłe złącze diagnostyczne OBD I
Jest to wersja z aktywną linią battery i ignition. Nie jak w przypadku konkurencyjnych produktów zwykły interfejs ze zwartymi liniami.
Interfejs zbudowany na najnowszym, szybszym układzie FT231XS, dodatkowo wyposażony w przełącznik zwierajacy i rozwierający pin 7 z 8. W przypadku tradycyjnych interfejsów trzeba zazwyczaj rozkręcać i rozlutowywać zmostkowane piny aby nie nastapiło dublowanie komunikacji, w samochodach wyposażonych w magistrale CAN.
Interfejs mieści się w małym wtyku OBD2, jest wykonany w technologi SMD (montaż powierzchniowy) oraz posiada diodę sygnalizującą stan zasilania. Urządzenie obsługuje również sterowniki komunikujące się za pomocą magistrali "CAN" (występuje w samochodach od około 2005/2006 roku wzwyż).
Obsługiwane protokoły:
- High-speed D-CAN and PT-CAN (500 kbit/s)
- Low-speed K-CAN (100 kbit/s)
- Standard BMW ports (BMW-OBD-interface)
Każdy sprzedawany interfejs został sprawdzony i przetestowany przez wykwalifikowany personel, na co najmniej jednym sterowniku pod kątem prawidłowego działania. Kupujesz sprawdzony produkt!
Interfejs umożliwia diagnozę miedzy innymi:
|
Obsługuje samochody z roczników od ~1998 do ~2006 (z linia K) oraz od ~2006 roku (z magistralą CAN):
|
Interfejs podłączany jest do komputera za pomocą złącza USB
Kompatybilny z oprogramowaniem: EDIABAS ( INPA, NCS-Expert Tool, NFS ), DIS, SSS, CarSoft 6.1.4
Oprogramowanie nie wchodzi w skład oferowanego zestawu.
Zawartość sprzedawanego zestawu:
1. Interfejs K D-CAN we wtyku OBD2, kompatybilny z wyżej wymienionymi programami.
2. Sterowniki dla systemów Windows 98/XP/VISTA/ 7/8/10 oraz instrukcja obsługi do urządzenia.









